sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

elämä on teatteria

.. ainakin mun elämäni! täytyy kyllä sanoa, että oon hirrveen kovasti tykännyt mun teatteri-harrastuksesta :-) siellä oon siis kaksivuotiaasta asti mukana pomppinut ja vielä viidentoista vuoden pomppimisen jälkeen jaksan innoissani lähteä harkkoihin! ei sitä vaan osaa selittää, se täytyy ite kokea. se tunne, kun lavalla voit olla joku ihan muu. 
se yhteishenki, mikä sen porukan kanssa syntyy. se kaikki, sitä mä rakastan
ps. mä oon yleensä ollut aina pienin joka paikassa... 8D vaan enpäs ole enää!

4 kommenttia:

  1. voi ei toi eka kuva tuo niiiiiiin paljon muistoja mieleen :--D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onks toi ensimmäinen mikä se oli, Eemeli ja possuressu? :p Se sama missä sut hilattii lipputankoon ? :)

      Poista
    2. ihan eemeli vaan, joo on :-D

      Poista