keskiviikko 30. toukokuuta 2012

lapset laulaa suvivirren, kuin vanhus maa huokaisee

huomenna alkaa loma! harmi vaan, ettei ilmat oo enää niin lämpimät kun aiemmin, mut tää kelpaa nyt väliaikasesti mulle, sillä kuitenkin on loma! aloin miettimään ysin loppuaikoja (toi laulu soi ysin tanssiaisista ja mulle tulee tota kuunnellessa niin paljon ihania muistoja mieleen) kun luokka hajos ja kaikki lähti omille teilleen. mulla nyt melkein samat fiilikset, kun meidän luokka hajoo ja syksyllä saadaan uudet (koulutusohjelma) luokat. mun luokalle tulee vaan alle kymmenen ihmistä, enkä tunne niistä yhtäkään. vanhat ystävät kuitenkin pysyy samassa koulussa, 
ettei mun tartte ihan koko aikaa yksin olla, vähän kyllä voi tulla ikävä niitä jokapäiväsiä keskusteluhetkiä, nyyh.

2 kommenttia:

  1. meillä soi toi kans tänään tanssiaisissa :)
    ja oli kyl niin kivaa, tulee ikävä tota :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siellä soi varmaan joka vuosi samat biisit :-D mutta toi on jotenkin vaan jäänyt parhaiten mieleen ja tulee pieni haikeus aina ku ton kuulee

      Poista