maanantai 16. heinäkuuta 2012

summer up

.. oli tosiaan reilu viikko sitten, lol. en oo sen jälkeen paljon ollu kotona, joten en oo ehtiny lisätä näitä kuvia aiemmin tänne. tai oon mä aina nopeesti käyny, muttei sitä lasketa. viime viikolla en ollut kotona koska menin karkuun ikävää, tällä viikolla oon mennyt karkuun "älä murehdi yksin kotona"-tunnetta. onneks mulla on ihania ystäviä ja äiti, jotka tukee mua nyt kun kaikki ei mee ihan suunnitelmien mukaan. oon just nyt kadottanut mun positiivisen asenteeni ja elämäniloni jonnekkin syvälle kiven koloon ja mä toivon, että se sieltä pian löytyy. nukun huonosti, voin yhtäkkiä ratketa itkuun tai olla vaan pitkän aikaa hiljaa ja surullinen, mutta kai se siitä ajan kanssa.
niin ja tosiaan, oli siellä summer up:issakin ihan kivaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti