maanantai 31. joulukuuta 2012

2012

tammikuu olin onnellinen. mulla oli vanha luokka, uus rakkaus, ihanimmat nuutittajat ja kaikki hyvin muutenkin. sillon ms teatterilla jännitettiin tulevan kesäteatterin roolituksia ja alettiin harjottelemaan.
helmikuu koitti mun ensimmäinen viikko vastuunkantajana eli riparilla olin viikon seikkailemassa ja kaitsemassa sekä pikkusia että isosia. "pääsin" takasin kouluun viiden viikon harjottelusta ja vietettiin kavereiden kanssa koulussa ystävänpäivää.
maaliskuu ostin mun ekat converset ja rakastuin niihin täysin! miten muistankaan näin hyvin, mutta olin sillon myös mahataudissa.. ja jos kalenterista katson, oon ollut paljon kesäteatteriharkoissa ja muutamia kertoja oikein lenkkeilemässäkin.
huhtikuu matkustettiin heti loman kunniaks iskän luo pikkuveljiä ja uusi pikkukilejä morjestamaan! meillä oli onnea on näytelmän loppurutistus ja ensi-ilta. viiden viikon harjottelu alkoi.
toukokuu (tai se oli oikeastaan huhtikuun vika-toukokuun eka) juhlittiin kaveriporukan kanssa vappua. että mä tykkään mun kavereista! onnea on esitykset jatkui ja käytiin jopa riihimäellä asti pyörähtämässä sen porukan ja esityksen kanssa, kun oltiin sinne kutsu saatu. toukokuussa meni iso osa ajasta kesäteatteriharkkoihin ja erilaisiin markkinointitempauksiin.
kesäkuu sillon sitä vasta kesäteatterissa oltiinkin! on se vaan niin, että jos siihen lähtee mukaan, niin sitten siinä ollaan mukana : D jokaiset harkat ja esitykset on käytävä, ei siinä mukinat auta. ei silti, meillä oli niin hyvä proggis ja porukka, että mielelläni mä sinne aina menin. mun kummityttö miisa, täytti 2v.
heinäkuu kamalin kuukausi ikinä. elämäntilanne muuttu niin, etten miltei mitään muuta tehnyt kuin itkenyt. ennen itkukautta, ehdin kuitenkin käymään roosan ja sennin kanssa lahdessa vierailulla, summer up:issa! toteutin myös keväästä asti olleen toiveen, punanen tukka! niin, ja vuosi omassa kodissa.
elokuu alkoi vuotuisilla hansamarkkinoilla, jonne menin teatterin puolesta mukaan taas pitkästä aikaa. oon käynyt noilla markkinoilla jo ihan pienestä asti, jos jonkimoisissa asuissa. käytiin äitin ja arton kanssa veneilemässä, mut hui että oli kylmä, vaikka oli elokuun alku. puolessa välissä kuuta, sain taas hetkellisesti elämäni takasin ja mä alotin autokoulun.
syyskuu aika juhlistaa kesäteatterin päättymistä ja pitää teatterissa tyypilliset hautajaiset. vietettiin porukalla ilta/yö mökillä hulvattomissa merkeissä. teatteriporukassa on aina kivaa! oltiin vastuunkantajien kanssa kalastusreissulla, aloin käymään ajotunneilla ja teatterilla treenattiin improja tulevaa kisaa varten.
lokakuu ja kauan odotetut äitin viiskymppiset! oltiin järkätty siskon kanssa hassunhauskaa ohjelmaa, juhlat meni kivasti ja saatiin jälkeenpäin kehuja. juhlien jälkeen lähdettiin iskän luo. kotiintullessa vietin aikaa äitin luona mintun ja miisan kanssa. itkukausi jatkui..
marraskuu ja myös kauan odotetut mun 18v synttärit! ei muuta ku elämä risaseks, sanoo kamut ja sitte mennää! tän jälkeen ei oo ainakaan tarvinnu kovin usein viikonloppusin kotona istuskella. pari viikkoa mun synttäreitten jälkeen, meillä oli teatterilla improskaba, johon oltiin kutsuttu porukkaa myös muista teattereista. meiän joukkue "kiusallinen hiljaisuus" vei voiton, josta oon vieläkin kauheen ylpee. jajaja ajokortti taskussa!
joulukuu tuli ihan hirmu äkkiä! en osannut vielä yhtään joulukuuta kaivata enkä odottaa. 12.12.12 käytiin kummien kanssa vesa-matti loirin joulukonsertissa, arvostan suuresti! vietettiin teatterilla joulujuhlia ja pakko vielä mainita tosta vuoden ulpulainen-tittelistä, sitä arvostan kovasti myös. joulu meni siskon luona ja sen jälkeen lähdettiin iskälle.

*jos multa ois puolessa välissä vuotta kysytty minkälainen vuosi on ollut, se ois ollu ihan mahtava, mutta nyt en oikein osaa sanoa jättäisinkö tän välistä vai haluisinko elää uudelleen. toivottavasti seuraavasta vuodesta tulee kuitenkin parempi ja löydän uutta iloa elämääni! tänään aion pitää hauskaa ystävieni kanssa. hyvää uuttavuotta 2013!

2 kommenttia:

  1. Mä en sit tunnusta, että toi Fresita oli meiltä ;)
    Oikeasti elämä on juurikin tuollaista, ylä- ja alamäkeä; elämänmakuista elämää.
    Aika kultaa muistoja, älä vaan häivytä tätä vuotta pois mielestä ja sydämestä. Jossain vaiheessa ne muistot tuntuu kivoilta muistella.

    Kiitos kun olemme saaneet kokea kanssasi monenmonta erilaista hetkeä tänäkin vuonna 2012, päivääkään en vaihtaisi pois <3

    Hauskaa Uutta Vuotta, pitäkää tyypit hauskaa !!

    t- Puolikas

    VastaaPoista