torstai 29. syyskuuta 2011

new tights!

ostin tänään sukkahousut! en tiedä miks, mutta ne vaan jotenki tuntu semmosilta että noi mun on saatava! nyt kun oon ollu ne päällä siitä asti kun koulusta tulin, ni ymmärrän miks ihmiset tykkää näistä! 
nää tuntuu toosi mukavilta :-)


testasin samalla kummitädiltä saatuja säärystimiä! :-)




en ymmärrä mikä mun kameraan meni! se ei toimi enää :-( nyyyyh.
ja joo kyllä, mä niin tiesin eilen etten saa mitää aikaseks! tai no sainhan mä, kokkasin! kanaa ja riisiä, omenapaistosta ja keksejä! ei huono, muttei helpannu koulujuttujen kanssa :-D noh, jos tänääään.....

(tosiaan, omenapaistosta.....)
ps. aloin taaskin kerran muistelemaan mun siskon häitä,
joten juha tapion "minä sinua rakastan" saattaa soida tänään monenmonta kertaaa! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti