keskiviikko 21. marraskuuta 2012

olen matkalla kotiin

kuvassa mun "uudet" talvikengät. ne on siis ostettu siihen aikoihin kun oli vielä lumet maassa.
musta tuntuu ihan oudolta nyt. en tiedä onks mulla kivaa vai ei, oliks mulla tänään kiva päivä vai tosi tylsä. kävin kahdelta pankissa ja sen jälkeen kaupungilla käppäilemässä, yksin. oon ollut yksinäni koko päivän. oon saanut ajatella ihan rauhassa, mutten oo päässyt oikeen mihinkään lopputulokseen missään asiassa. mulla on elämässä tosi paljon asioita joista saan olla kiitollinen. mulla on ympärillä ihania ihmisiä, rakas koti, hyvä opiskelu- ja työssäoppimispaikka, harrastus josta nautin. mutta jotain puuttuu. toivoisin sen jonkun löytyvän pian jostain..

2 kommenttia:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=FUK3nKxBb5E

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. välillä vähän ärsyttää kunnei tiedä kuka siellä kirjottelee, mut kaunis biisi :)

      Poista