sunnuntai 4. marraskuuta 2012

sketsin mittainen viikonloppu

viikko meni mun mielestä kauheen hitaasti mut viikonloppu vaan sujahti ohi ja nyt ollaan jo sunnuntai iltapäivässä. olin työssäoppimassa viikolla joka päivä seiskasta kolmeen, toi aamuherääminen ei todellakaan oo mun juttu.. töissä oli kyllä kivaa, mä viihdyn siellä tosi hyvin. viikonloppuna meillä oli teatterilla sketsikurssi, mikä oli aivan mahdottoman hulvaton! eilisen ja tän päivän aikana oon nauranut enemmän kun pitkään aikaan yhteensä. muutaman viikon päästä sitte esitetää meiän sketsit! :-D eilen illalla kurssin jälkeen lähdin vielä kamujen halloween bileisiin vähän kattelemaan meininkiä. oli kyllä aikamoista... huomenna starttaa toinen työviikko iltavuorolla, jota ennen mulla on ajotunti. ja wtf mun 18v synttärit on alle viikon päästä !?!? kuvat syyslomaisesta kirkkoyökyläilystä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti