sunnuntai 28. lokakuuta 2012

tiedän olevan hyvää kaunista

olin tänään pitkästä aikaa shoppailemassa! mukaan tarttu mm. muutama uus paita, kiva pikku laukku, korviksia ja yks synttärilahja (mistä ei sen enempää).. mulla oli keskustassa yksinään oikeesti ihan kivaa. sai katsoa ihan mitä halus, sovituksessa ei ollut mikään kiire ja kaupan sai päättää ite. oon ilonen mun uusista ostoksista, jesjes!
nyt istun one piece päällä lattialla, tietokone sylissä ja telkkarista tulee Justimus, enkä voi muuta ku kattoo hymyssä suin, tää on niin hulvatonta :-D mulle itelleni tulee taas kauheen kova esiintymiskuume! +oottelen et sisko tulis hakemaan mua niille yöks, itseasiassa aika moneks yöks. mulla alkaa huomenna seitsemän viikon työssäoppiminen ja siskon luota mun on helpompi kulkee sinne, joten oon siellä nyt ainakin hetken. en yhtään tiiä koska pääsen kotiin.. tai tänne blogiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti