keskiviikko 17. lokakuuta 2012

kumpi meistä äidin pieni lempilapsi on?


viime päivinä oon taas tajunnut miten tärkee mun sisko on mulle. kaikki ei aina suju niin kun haluis ja sillon on tärkeetä kun on joku ihminen jolle voit puhua. joku sellanen, jonka tiedät tuntevan sut niin hyvin ettei sun tarvitse joka asiaa selittää, toinen tietää sen jo. toinen tietää toisen taustat ja uskaltaa kertoa rehellisesti oman mielipiteensä. jotkut on jopa ihmetellyt miten me tullaan keskenämme toimeen niin hyvin. me nähdään yleensä aika monta kertaa viikossa ja ollaan yhdessä aika monessa paikassa. salkin luona mulla on vähän niinkuin toinen koti. oon aina tervetullut tai ainakin meen sinne aina ku haluun hehe ihan millon vaan, yöllä tai päivällä. kiitos!
tänään kuulin telkkarista ton biisin ja mun oli pakko linkata siskon facebook-seinälle ja sitten vielä tännekkin. 
"sinä olet minun siskoni, en tahdo että erkanemme koskaan, tule mua vastaan" oot paras sisko mitä voi olla ja tosi rakas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti