perjantai 26. lokakuuta 2012

mikä siinä on?

tosi ristiriitaset fiilikset. jotenkin hyvät, mut toisaalta niin typerät. mun elämässä on pääosin kaikki hyvin, mut musta tuntuu et jotain puuttuu. mä olin tänään autokoulussa, mulla meni tosi hyvin, mut kesärenkaat tuotti jännitystä. mulla on ollut syysloma täynnä kivaa ohjelmaa, mut en oo ehtiny vielä lainkaan löhöilemään. harjottelin äsken autokoulun teoriakokeeseen, meni hyvin, mut siellä on liikaa kaikkia tyhmiä kompakysymyksiä ja -kuvia. sain tänään varattua monta ajotuntia lisää, mut mä en tiedä miten ja millä mä pääsen niihin, tai ylipäänsä mihinkään. maanantaina mulla alkaa työssäoppiminen, mut sit mun tarvii olla pirteenä seittemältä töissä, en pääse pitkään aikaan kotiin enkä nää koulukavereita. mun kyynärpää on tosi kuiva, mut mä en jaksa rasvata sitä. mä haluisin tehdä vaikka mitä, mut mä en jaksa. ulkona sato lunta, mut mä en ollu vielä varautunu talveen. mun pitäs mennä nukkumaan, mut ku mua ei vaan väsytä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti