torstai 4. lokakuuta 2012

kun sade ruutuihin hakkaa

oon ihan muutaman päivän jäljessä mutta ton näköstä (johtuu myös siitä ettei netti oo suostunu lataamaan noita kuvia aiemmin) maanantairuokaa mulla oli, nam! noista sipseistä oon saanut uuden hyvän ystävän! 
tänään mulla oli tän viikon toinen ja kaikenkaikkiaan kuudes ajotunti! ylpeenä kuuntelin ajotunnin jälkeen kun opettaja sano mulle että "olipas turvallista kyytiä". vautsi, mähän ihan oikeesti opin! ehkä mä vielä joskus sen kortin saan ;) ratissa en ees huomannu tota vesisadetta, mutta ratin takaa poistuessa ei mennyt montaakaan sekuntia kun istuin bussissa "olen märkä koira"-tunteella.. kotiin tullessa menin suoraan suihkuun, söin vähän tortillaa ja nyt suunnittelen jos lähtisin eilen huollosta saadulla mopollani vähän kavereita katsomaan, saas nähdä :-)

2 kommenttia:

  1. Oooo, ompas hassua!! Mä söin sekä eilen että tänään ekaa kertaa kotona tehtyjä ja värkättyjä tortilloja, joissa oli tosi broileertäyte salaattilisukkein, mutta kuiteski samannäköstä settiä. Aikamoinen sattuma, heh :) Oli niin maukasta, nams!

    VastaaPoista