tiistai 16. elokuuta 2011

back to school

kyllä vain, tänään koulu alkoi, vaikkakin olin siellä kaks tuntia liian aikasin...  ÄH ei voi olla totta! just eilen hehkutin että KYMMENEKS KOULUUN JEEE mut sitte olin laittanu kellon soimaan seittemältä ja automaattisesti lähdin kouluun. noooh, koulun pihassa klo 8.00 sitten huomasin että kappas, koulu alkaakin 10.15. 

ei siinä sitten mitään kun kaupungille lukemaan (maailman ensimmäistä itseostettua) iltalehteä, yhdeksältä shoppailin vapiksessa ja anttilassa, kunnes lähdin tiiaa vastaan. ihan mukavan piristävä aamu kuitenkin :-D ja ihana koulu again! melkein kaikki päivät 8.15-16.00, mutta siihen on jo niiiin totuttu viime vuonna, ettei tunnu missäään<3


 tietysti tänään satoi.....

.....ja tietysti olin mennyt kouluun pyörällä....


mutta onneksi ihana äitini soitti minulle eilen ja käski laittaa sadetakin päälle. (ja ottaa crocsit mukaan ettei kengät kastu, "mullakin on crocsit mukana töissä" :-D juu en ottanut..) sateenvarjokin oli kyllä mukana, mutta se oli koko kotiintulo matkan korissa =D
kotiin päästyäni olin kuin uitettu koira! enemmän mua vaan silti nauratti kun joka paikassa oli märkiä jalanjälkiä ja joka askelta seurasi litsläts-äänitehoste, hupaisaa! mitäs sen on väliä jos on litimärkä kun tulee kotiin, saa heti vaihdettua vaatteet ja taas on kivaaa :-)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti