maanantai 15. elokuuta 2011

ollaan huipulla edessämme maailma

en vaan pääse eroon tästä!

oon niin hullaantunut tähän porukkaan ja musikaaliin, että voisin montamonta kertaa katsoa tämän esityksen! oon kuitenkin ilonen että pääsin paikalle edes kerran ja koin huikean musikaali-kokemuksen :-) oon niin happy kun serkku ja kummitäti suostu tulemaan mun kanssa!
oikeesti, oon näille tyypeille melkoisen kateellinen! mäki haluun tommoselle lavalle ja tollanen show ois ihan uskomattoman upeeta vetää! jejeee ehkä vielä joskus (tai sitten ei)
"et voi, et voi pysäyttäääää"

tänään oon kuunnellut youtubesta kaikki tän esityksen laulut! melkein kaikki on kyllä sanotettu uusiks, mut onneks muistan muutamien sanoja :-D on tullut sen verran niitä telkkarinauhotuksia katteltua.. ois silti kiva jos ne ois "oikeillakin" sanoilla jossain ni vois kuunnella ja lauleskella! :-)
silmistä pois meidät laitettiin, vääränlaisiksi kun todettiin
tulette huomaamaan, te ette saa mua muuttumaan
en ole viaton, mutta en pahakaan
mun kestettävä on säännöt jotka annetaan
mä sanon:
mä en aio luopua mun elämisen vapaudesta, 
mulla on tahtoa, pidän kiinni sen vahvuudesta!



ps. ota meidät kiinni jos saat, aion voittaa, aion voittaaaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti