tiistai 9. elokuuta 2011

kahdesti ikean kassalla ja "sit ku oon unkarissaaaa"

mitä mulle on tapahtunut? haluan unkariin! en tiiä miksi, mutta viime yönä mulle tuli semmonen fiilis. en nukkunut koko yönä kun katselin vaan netistä kaikkea unkariin liittyvää! en oo ikinä edes ollut unkarissa, enkä kuullut sitä hyvää enkä huonoa, nyt on vaan semmonen unkari-fiilis!
tosiaan siis "hyvin nukutun" yön jälkeen (ei siis silmän räpäystäkään) lähdin isosiskon kanssa ikeaan, käytiin hakemassa mummi matkalta mukaan ja oli oikeinkin mukava päivä "tyttärentyttärien kanssa" :-)

alunperin mun matkan tarkotuksena oli ostaa mun ahtaaseen vaatehuoneeseen lisää säilytystilaa, mutta tietysti just se mun haluama oli loppu! joten täytyi tyytyä muihin ostoksiin :--D

1
kuvien laatu on ehkä huonoin ikinä, mutta ainaki yritin 8D
1. pari kappaletta kehyksiä. ensimmäinen ihan normaali, johon laitetaan kaksi kuvaa.
toiseen mahtuu 12 kuvaa, kun "sivua" kääntää, seuraava kuva näkyy :-) i like!
2. tabletti (olen päättänyt että siinä on asuntoni värimaailma). raastin kolmella kannella sekä mittasarja
3. silityslauta mallia mini, tarralla kiinnitettäviä peilejä, pyykkipussi x2, vihreä huopa sekä rulla kaappien ja laatikoiden pohjaa suojaavaa muovia
4. täytyyhän ikeasta tietysti ostaa suosikkikarkkejani, bilareita<3
       + pari kippoa

vielä takasin tullessa pysättiin häijään säästömarketista ja löysin siskoni häihin kengät!
en saanut nyt kiiressä kuvaa laitettua, mutta ite tykkään melkoisesti :-)

nyt isosiskolle yökylään ja aamulla seitsemäksi oikeisiin töihin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti