maanantai 8. elokuuta 2011

hassu juttu!

vai että täällä minäkin, en ois ikinä uskonu :--)
nojoo, ajattelin vähän kans ruveta kirjottamaan tänne tekemisistäni, vaikkakin saattaa hieman yksitoikkoista olla, semmosia "tänään taas olin yksin kotona koko päivän", mutta ei se mitään! omaksi ilokseni mä vaan kirjottelen, niin että myöhemmin voin katella mitä oon kirjotellu ja mimmosia kuvia (mun kakkakameralla) oon ottanu :-) itseasiassa, mun piti kirjotella tätä sillai vaan itelleni, et ketään muu ei edes näe, mut yks kaveri sai muun pään kääntymään. katotaan mitä tästä nyt sitten tulee, vai tuleeko mitäääääään

voin sanoo, et voin olla ihan pihalla tän kanssa. en tiiä mitä kirjottaisin ja kuvat on vähän niin ja näin, mulla kun ei oo järkkäriä. nyt ihan vasta joku päivä aloin haaveilemaan semmosesta, ois se vaan niiin kiva! :-)


tosiaan, oon anna-kaisa (ja kyllä, kirjoitan kaikki aina pienellä) 16 vuotta ja nykyään asun porissa. muutin tänne ulvilasta heinäkuun ekana päivänä. mun äiti muutti sen miesystävän luo, joten muutin kivaan pikkuyksiööni tänne poriin :-) 
mun harrastuksiin on jo noin viidentoista vuoden ajan kuulunut teatteri ja kahdeksan vuoden ajan suunnistus, vaikkakin parina viime vuonna suunnistus on jäänyt, mistä oon tosi harmissani. 
oon semmonen ihan tavallinen (?), positiivinen ja reipas tyttö, ja nauru on kyllä melko herkässä :-D

jospa tästä menisinki nukkumaan (tiedän etten mene moneen tuntiin, mutta ainakin "yritän") ja jatkaisin kirjottamista huomenna!

HUH nyt mä oon tehnyt sen ja uskalsin vielä julkastakki.....

5 kommenttia:

  1. kuulostaa/näyttää kivalta! :)

    VastaaPoista
  2. jeeee, en oo ainoo ketä on kujalla! :-) mut näyttää kivalta ja liityin lukijaks!

    VastaaPoista
  3. Ai sullakin on blogi. :) Kivalta näyttää ja kokeilemalla oppii tätäkin käyttämään.

    VastaaPoista
  4. joo no onhan mulla :--D niin kun tonne kirjotin, niin meinasin eka ihan vaan itelleni kirjottaa, mut muutin sitte mieleni, en tiä miks :-D

    VastaaPoista