maanantai 8. elokuuta 2011

by bike

tänään lähdin pyöräilemään, matkalla oli kyllä tietty päämääräkin mutta pidettäköön se vielä salaisuutena, ettei yllätys mene piloille :-) matkalle tuli yhteensä mittaa noin kolmisenkymmentä kilometriä! 15 kilsaa määränpäähän, pari tuntia siellä oleskelua ja sitten takasin! takaisin tulomatkalla kävin kyllä lidlissä ostamassa matkaeväitä, 
colaa ja suklaata nam!
mua ehkä ihan pikkusen huolettaa se, että viikon päästä täytyy herätä seittemältä joka aamu! tänäänkin oon herännyt joskus siinä yhden aikaan ja oon toodella katkera siitä, että ihanat unet eivät ikinä toteudu! yöllä ne tuntuu niin todellisilta ja kun aamulla herää ni, äääääääh kaikki olikin vaan unta :-(
matkalle lähdin tämännäköisenä!

ja nyt mulla on vähän huono omatunto noista mun aiemmin mainituista matkaeväistä. katon suurinta pudottajaa nauhalta ja mietin että taas olis pitänyt jättää ne suklaat kauppaan. onneks edes maltoin jättää jätskin (syy miksi lidliin pysähdyin) kauppaan :-) noooh, voin lohduttaa itseäni sillä, että oon kuitenkin tänään pyöräillyt ne 30 kilsaa!
onneks huomennakin tulee käveltyä, 
sillä huomenna on ikea-päivä
ihanan isosiskon kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti